Saturday, October 31, 2009

JAMUAN AKHIR TAHUN

3 comments




Pada 29 Oktober 2009, Kelab Guru dan Kakitangan SKSK telah mengadakan Jamuan Akhir Tahun yang berlangsung di SSL TRADERS HOTEL, Kamunting... Program sebegini adalah bagi memastikan hubungan antara guru dan staf akan terus terjalin tanpa sebarang sengketa..

Majlis ini dipengerusikan oleh Pn Siti jamilah yang mana dipilih secara mengejut pada malam itu... (tp xpe, ct ni mmg pakar dalam bahasa hehehehe).. majlis diteruskan dengan ucapan oleh Pengerusi kelab iaitu Pn. Sabah Yaacob (tahniah kak bah) dan ucapan oleh Guru besar En. Ghazali kasim (steady lah cikgu)... oh ye, tak lupa bacaan doa oleh Ustaz Shukri....

setelah ucapan ringkas dan bacaan doa, maka sesi menjamu selera berlangsung.. wah, hebat2 jugak lauk dan semua hidangan yang ader... sedap2 nampaknya.. tak rugi la bayar sorang rm35 kan... kan kan kan... huhuhuhuuu... sambil2 mkn, ada acara cabutan bertuah.. 2 org drpd PPKI cukup bertuah iaitu kak eizan dan Azrun.. caya lah korang.... utk semua guru dan staf, diberikan sedikit cenderahati daripada kelab.... (thn depan cari hadiah yang grand lg tau..hihihi)

dipendekkan cerita, selesai acara penyampaian cenderahati, semua bergambar sebagai kenang kenangan... dan seperti biasa, group PPKI adalah anatara yang paling suka bergambar.. hiks... biasa la, pantang nampak camera, semua nak sengih kan... biasa la, bergambar tu kan sebagai simpanan kenangan... punyalah seronok, sampaikan timbul kontroversi pulak dlm bergambar .. isk3... mcm2 la org nie.. takleh tgk kegembiraan org lain la... hehehe tp takpe, no hal.. yang baik jadikan teladan, yg buruk jadikan sempadan... sama2 perbaiki diri k....

apapun, semoga majlis sebegini dapat diteruskan pada masa hadapan...
terima kasih pada semua!!!!!!!!!!!!

Tuesday, October 27, 2009

MTQ DAERAH KERIAN

1 comments
Majlis Tilawah Al Quran PK Daerah Kerian
Tempat: SMK Alor Pongsu
Tarikh: 15 Okt 2009

Johan:
~Hafazan L - Mohamad Syamil Mahamud
~Hafazan P - Norhidayati Othman

Naib Johan:
~Tilawah L - Mohamad Syamil Mahamud
~Tilawah P - Nur Amani Nazlin Mohamad Amin

Ketiga:
~Azan - Mohammad Ridzuan Sallih
~Hafazan P - Siti Nurul Husna Suhaimi

SEMINAR PK 2009

0 comments

Tarikh: 14-15 Oktober 2009
Tempat: IPG Ilmu Khas, Cheras


Saturday, October 24, 2009

Jamuan Raya PPKI SKSK

0 comments
Inilah saat yang dinantikan.. Jamuan Hari raya yang dianjurkan oleh PPKI SKSK yang diasakan pada 08.10.2009.... hmmm memang meriah... makanan pon best2 belaka... huhuhuu... terima kasih kepasa semua warga PPKI yang memastikan majlis ini berjalan dgn lancar... thn dpn kita wat yg lg grand ok!!!!!




Sambutan Raya (Sekolah)

2 comments
Berikut merupakan beberapa keping gambar semasa majlis berhari raya peringkat sekolah. Menu bihun sup pada hari tersebut memang sedap sangat.. ramai gak yang membungkus.. hahahahahahaa....
apapun...
SELAMAT HARI RAYA
&
MAAF ZAHIR BATIN



 

PROGRAM PENDIDIKAN KHAS INTEGRASI Copyright © 2008 sHah69gaLLerY by Ipiet's Blogger Template